Telekomunikacja

Posiadamy doświadczenie w instalacji i  konfiguracji central telefonicznych , nie boimy się nowych i trudnych wyzwań, zawsze staramy się aby nasz klient mógł wykorzystać zakupiony sprzęt w 100%.

Oferujemy pomoc w wyborze odpowiednich urządzeń, instalację i konfigurację nowych central telefonicznych, jak również przeniesienie starych central telefonicznych do nowych lokalizacji. Prace zawsze rozpoczynamy od zapoznania się z potrzebami klienta, przedstawieniu możliwości poszczególnych central telefonicznych, zaproponowaniu optymalnego rozwiązania i oferty cenowej. Każda instalacja kończy się bezpłatnym przeszkoleniem dla pracowników i pozostawieniem dokumentacji.

Wykonujemy także prace związane z położeniem okablowania telefonicznego i informatycznego. Możesz  powierzyć nam  opiekę i konserwację centrali telefonicznej, aby mieć pewność jej sprawnego funkcjonowania.

Zakres konfiguracji podstawowej wykonywanej przed dostarczeniem centrali:

  • instalacja central,
  • instalacja kart i modułów w centrali,
  • konfiguracja linii wewnętrznych (abonenci, numeracja wewnętrzna),
  • konfiguracja grup abonentów,
  • konfiguracja linii miejskich (analogowych i/lub ISDN),
  • konfiguracja sposobu kierowania połączeń przychodzących w ramach jednego trybu pracy centrali (obsługa DDI, DISA, kierowania połączeń do domyślnego abonenta wewnętrznego),
  • konfiguracja LCR (kierowanie połączeń wychodzących) – automatyczny lub ręczny wybór linii miejskiej,
  • konfiguracja zapowiedzi,
  • konfiguracja karty LAN/VOIP do pracy w sieci (ustawienia sieciowe),
  • konfiguracja kont VoIP,
  • podstawowa konfiguracja telefonów systemowych,
  • konfiguracja bramofonu.

Konfiguracja centrali telefonicznej odbywa się po przeprowadzeniu wywiadu przez naszego pracownika zgodnie z uzyskanymi informacjami.

W przypadku potrzeby bardziej złożonej konfiguracji promocyjna wycena indywidualna.