Telekomunikacja
Posiadamy doświadczenie w instalacji i konfiguracji central telefonicznych , nie boimy się nowych i trudnych wyzwań, zawsze staramy się aby nasz klient mógł wykorzystać zakupiony sprzęt w 100%.
Oferujemy pomoc w wyborze odpowiednich urządzeń, instalację i konfigurację nowych central telefonicznych, jak również przeniesienie starych central telefonicznych do nowych lokalizacji. Prace zawsze rozpoczynamy od zapoznania się z potrzebami klienta, przedstawieniu możliwości poszczególnych central telefonicznych, zaproponowaniu optymalnego rozwiązania i oferty cenowej. Każda instalacja kończy się bezpłatnym przeszkoleniem dla pracowników i pozostawieniem dokumentacji.
Wykonujemy także prace związane z położeniem okablowania telefonicznego i informatycznego. Możesz powierzyć nam opiekę i konserwację centrali telefonicznej, aby mieć pewność jej sprawnego funkcjonowania.
Zakres konfiguracji podstawowej wykonywanej przed dostarczeniem centrali:
- instalacja central,
- instalacja kart i modułów w centrali,
- konfiguracja linii wewnętrznych (abonenci, numeracja wewnętrzna),
- konfiguracja grup abonentów,
- konfiguracja linii miejskich (analogowych i/lub ISDN),
- konfiguracja sposobu kierowania połączeń przychodzących w ramach jednego trybu pracy centrali (obsługa DDI, DISA, kierowania połączeń do domyślnego abonenta wewnętrznego),
- konfiguracja LCR (kierowanie połączeń wychodzących) – automatyczny lub ręczny wybór linii miejskiej,
- konfiguracja zapowiedzi,
- konfiguracja karty LAN/VOIP do pracy w sieci (ustawienia sieciowe),
- konfiguracja kont VoIP,
- podstawowa konfiguracja telefonów systemowych,
- konfiguracja bramofonu.
Konfiguracja centrali telefonicznej odbywa się po przeprowadzeniu wywiadu przez naszego pracownika zgodnie z uzyskanymi informacjami.
W przypadku potrzeby bardziej złożonej konfiguracji promocyjna wycena indywidualna.